Instrukcja obsługi portalu myppk.pl dla Pracownika
Pierwsze logowanie
w mailu powitalnym kliknij Wejdź do myppk.pl
na stronie powitalnej kliknij Dalej
na stronie rejestracji w portalu myppk.pl ustal swoje hasło
hasło musi spełniać następujące warunki:
minimum 8 znaków
małe i duże litery
cyfrę
znak specjalny np: ! @ # $ % ^? ( ) …
Potwierdź swoje hasło i kliknij Zarejestruj
Kolejne logowania
na stronie https://www.myppk.pl kliknij przycisk Logowanie Pracownicy
Na stronie powitalnej kliknij Dalej
Wpisz swój Login
Wprowadź Hasło
Kliknij Zaloguj
Po zalogowaniu otworzy się strona z danymi Pracodawcy.
Wybierz jednostkę organizacyjną i kliknij Dalej.
Podaj adres zamieszkania.
Podaj adres do korespondencji (jeżeli jest inny niż zamieszkania).
Podaj dane kontaktowe: (te dane są potrzebne instytucji finansowej do potwierdzenia Twojego uczestnictwa w PPK)
nr telefonu
e-mail prywatny
Na stronie głównej znajduje się informacja o Twoich wpłatach do PPK.
Masz możliwość złożenia następujących deklaracji PPK:
Deklaracja wysokości wpłaty dodatkowej do PPK – tu możesz zadeklarować dodatkową wpłatę do PPK
Deklaracja zmniejszenia wpłaty podstawowej do PPK – tu możesz zmniejszyć wpłatę podstawową do PPK jeżeli Twoje łączne dochody w danym miesiącu nie przekraczają 120% płacy minimalnej
Wniosek o przystąpienie do PPK – aktywny dla osób w wieku 55-70 lat.
Deklaracja rezygnacji z uczestnictwa w PPK – tu możesz zrezygnować z uczestnictwa w PPK.
Ponowne przystąpienie do PPK – tu w przypadku zmiany decyzji o rezygnacji możesz ponownie przystąpi do PPK
Na stronie głównej możesz wrócić do formularzy danych osobowych i dokonać ich aktualizacji.
Uwaga: Szczegółowe informacji na temat deklaracji PPK możesz uzyskać u swojego Pracodawcy lub na stronie www.mojeppk.pl