ProPeople i MYPPK wspiera Klientów działając ONLINE
Co to oznacza?
Pełną ZDALNĄ obsługę Klientów, webinary podczas których szkolimy i realizujemy warsztaty, zdalnie wdrażamy Aplikację MYPPK, która ONLINE realizuje proces obsługi PPK.
Jak wygląda proces:
- Konsultacja telefoniczna lub webinar podczas, którego uzgadniamy co potrzebujesz
- Warsztat dla Zespołu Wdrożeniowego on-line – co to jest PPK i jak go z sukcesem wdrożyć. Podczas warsztatu określamy istotne dla Twojej firmy parametry wyboru instytucji finansowej i przekazujemy wykaz wszystkich czynności: o czym i w jakiej kolejności należy pamiętać przy wdrożeniu PPK
- Wybór instytucji finansowej
- Przekazanie narzędzia MYPPK w pełni automatyzującego proces obsługi PPK
Podsumowując:
W kilku krokach zdalnie wdrażasz PPK, a po wdrożeniu
Koordynujesz proces PPK, a automatyczny pilot MYPPK działa za Ciebie:
- osoby zatrudnione w aplikacji MYPPK zapoznają się z programem PPK i generują deklaracje
- pliki do instytucji finansowej przygotowuje automatyczny pilot MYPPK
Ty na bieżąco widzisz każdy etap procesu i tylko wysyłasz pliki do instytucji.
Dzięki wykorzystaniu umiejętności obsługi zdalnej przeprowadzamy gładko, szybo i rzeczowo przez wszystkie procesy. Dzięki czemu wszyscy czujemy się bezpieczni i procesy są zaopiekowanie na bieżąco – to bardzo ważne w sytuacji natłoku różnych zadań.
Nasza oferta jest szersza i dotyczy również zdalnej obsługi kadr, w tym czasu pracy, płac oraz księgowości – zapytaj o więcej kontakt@myppk.pl