Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki świadczenia usług w ramach Portalu myppk.pl przez ProPeople sp. z o.o. sp. K. z siedzibą w Warszawie przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36 lok.112B, 02-797 Warszawa (zwaną dalej „ProPeople”).
§1. Definicje
Użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć jak podano poniżej:
Operator Portalu myppk.pl (Operator) – ProPeople Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36 lok.112B, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000790635, numer NIP 9512485962, numer REGON 383635581, adres poczty elektronicznej: [email protected], adres strony www: www.myppk.pl.
Portal myppk.pl (Portal) – platforma internetowa działająca pod adresem www.myppk.pl, umożliwiająca korzystanie z usług oferowanych i świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie
z Regulaminem, w szczególności zbieranie, przechowywanie i archiwizację Deklaracji PPK.
Deklaracje PPK – dokumenty składane przez Osoby zatrudnione w celu realizacji obowiązku wynikającego z Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. Dz.U. 2018 poz. 2215.
Klient – usługobiorca Portalu – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca działalność gospodarczą, będąca podmiotem zatrudniającym w rozumieniu Ustawy.
Konto Klienta (Konto) – wydzielona przestrzeń na Portalu, określona unikalnym Loginem
i zabezpieczona Hasłem, do którego wyłączny dostęp posiada Klient lub upoważniona przez niego osoba.
Administrator Konta (Administrator HR) – usługobiorca Portalu – osoba fizyczna będąca pracownikiem lub współpracownikiem działu kadr (HR) Klienta, która reprezentuje Klienta
i wykorzystując Login i Hasło, zarządza Kontem Klienta na Portalu w imieniu i na rzecz Klienta.
Osoba zatrudniona – usługobiorca Portalu – osoba fizyczna, będąca osobą zatrudnioną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 18 Ustawy, która uzyskuje dostęp ograniczony do funkcjonalności Portalu
i wykorzystując Login i Hasło, korzysta z Portalu w celu wypełnienia Deklaracji PPK.
Użytkownik Portalu (Użytkownik) – Klient, Administrator HR lub Osoba zatrudniona.
Formularz Rejestracji – formularz dostępny pod adresem www.myppk.pl, którego wypełnienie jest konieczne w celu utworzenia Konta Klienta w Portalu.
Tryb dostępu – portal ma dwa tryby dostępu: tryb Administratora HR oraz tryb Użytkownika. Tryb Użytkownika pozwala na dostęp tylko do danych Użytkownika, a tryb Administratora HR pozwala na dostęp do wszystkich danych Klienta.
Hasło – ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta na Portalu.
Login – adres e-mail Użytkownika, wykorzystywany wraz z Hasłem do autoryzacji dostępu do Konta na Portalu.
Opłata – wynagrodzenie Operatora za świadczone za pośrednictwem Portalu usługi, należne od Klienta. Opłata uiszczana jest jako opłata za Aktywację.
Partner (Partner) – podmiot współpracujący z Operatorem.
Aktywacja – prawo do korzystania z Konta na Portalu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie do dnia 30 listopada 2019 .
Umowa Konta na Portalu myppk.pl (Umowa) – umowa o świadczenie usług w ramach Portalu zawierana pomiędzy Klientem a Operatorem.
Ustawa – Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. Dz.U. 2018 poz. 2215.
Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez Operatora, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl.
Polityka Bezpieczeństwa – dokument określający zasady bezpieczeństwa stosowane na Portalu, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl.
§2. Zasady korzystania z Portalu
§3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Portalu
§4. Zawarcie Umowy Konta i Konto Klienta
§5. Wynagrodzenie
§6. Postępowanie reklamacyjne
§7. Odpowiedzialność Operatora
§8. Bezpieczeństwo danych powierzonych ProPeople w związku ze świadczeniem usług w ramach Portalu myppk.pl
§9. Dane osobowe
§10. Rezygnacja korzystania z Portalu
§11. Postanowienia końcowe.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20 czerwca 2019 r.
REGULAMIN Portalu myppk.pl
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki świadczenia usług w ramach Portalu myppk.pl przez PROPEOPLE sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 112B, 02-797 Warszawa (zwaną dalej „ProPeople”).
§1. Definicje
Użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć jak podano poniżej:
Administrator Konta (Administrator HR) – usługobiorca Portalu – osoba fizyczna będąca pracownikiem lub współpracownikiem działu kadr (HR) Klienta, która reprezentuje Klienta i wykorzystując Login i Hasło, zarządza Kontem Klienta na Portalu w imieniu i na rzecz Klienta.
Aktywacja – prawo do korzystania z Konta na Portalu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie do dnia 30 listopada 2019 r.
Deklaracje PPK – dokumenty składane przez Osoby zatrudnione w celu realizacji obowiązku wynikającego z Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 2215).
Formularz Rejestracji – formularz dostępny pod adresem www.myppk.pl, którego wypełnienie jest konieczne w celu utworzenia Konta Klienta w Portalu.
Hasło – ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta na Portalu.
Klient – usługobiorca Portalu – prowadząca działalność gospodarczą osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej prowadząca działalność gospodarczą, będąca podmiotem zatrudniającym w rozumieniu Ustawy.
Konto Klienta (Konto) – wydzielona przestrzeń na Portalu, określona unikalnym Loginem i zabezpieczona Hasłem, do którego wyłączny dostęp posiada Klient lub upoważniona przez niego osoba.
Login – adres e-mail Użytkownika, wykorzystywany wraz z Hasłem do autoryzacji dostępu do Konta na Portalu.
Operator Portalu myppk.pl (Operator) – PROPEOPLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 112B, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000790635, numer NIP 9512485962, numer REGON 383635581, adres poczty elektronicznej: [email protected], adres strony www: www.myppk.pl.
Opłata – wynagrodzenie Operatora za świadczone za pośrednictwem Portalu usługi, należne od Klienta. Opłata uiszczana jest jako opłata za Aktywację.
Osoba zatrudniona – usługobiorca Portalu – osoba fizyczna, będąca osobą zatrudnioną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 18 Ustawy, która uzyskuje dostęp ograniczony do funkcjonalności Portalu i wykorzystując Login i Hasło, korzysta z Portalu w celu wypełnienia Deklaracji PPK.
Partner (Partner) – podmiot współpracujący z Operatorem.
Polityka Bezpieczeństwa – dokument określający zasady bezpieczeństwa stosowane na Portalu, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl.
Polityka Prywatności – dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych Klientów przez Operatora, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl.
Portal myppk.pl (Portal) – platforma internetowa działająca pod adresem www.myppk.pl, umożliwiająca korzystanie z usług oferowanych i świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem, w szczególności zbieranie, przechowywanie i archiwizację Deklaracji PPK.
Tryb dostępu – portal ma dwa tryby dostępu: tryb Administratora HR oraz tryb Osoby zatrudnionej. Tryb Osoby zatrudnionej pozwala na dostęp tylko do danych Osoby zatrudnionej, a tryb Administratora HR pozwala na dostęp do wszystkich danych Klienta.
Umowa Konta na Portalu myppk.pl (Umowa) – umowa o świadczenie usług w ramach Portalu zawierana pomiędzy Klientem a Operatorem.
Ustawa – Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 2215).
Użytkownik Portalu (Użytkownik) – Klient, Administrator HR lub Osoba zatrudniona.
§2. Zasady korzystania z Portalu
§3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Portalu
§4. Zawarcie Umowy Konta i Konto Klienta
§5. Wynagrodzenie
§6. Postępowanie reklamacyjne
§7. Odpowiedzialność Operatora
§8. Bezpieczeństwo danych osobowych w związku ze świadczeniem usług w ramach Portalu myppk.pl
§9. Dane osobowe
§10. Rezygnacja korzystania z Portalu
§11. Postanowienia końcowe
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 20 czerwca 2019 r.
REGULAMIN Portalu myppk.pl
Niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”) określa zasady, zakres i warunki świadczenia usług w ramach Portalu myppk.pl przez PROPEOPLE sp. z o.o. sp. k. z siedzibą w Warszawie przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 112B, 02-797 Warszawa (zwaną dalej „ProPeople”).
Użyte w Regulaminie określenia należy rozumieć jak podano poniżej:
Administrator HR | osoba wskazana przez Klienta, która wykorzystując Login nadany przez Operatora, zarządza Kontem Klienta na Portalu w imieniu i na rzecz Klienta. |
Aktywacja | chwila uzyskania prawa do korzystania z Konta na Portalu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie . |
Cennik | dokument, który wraz z Zamówieniem określa opłaty należne Operatorowi z tytułu świadczenia usług określonych niniejszym Regulaminem. Cennik stanowi Załącznik nr 1 do Regulaminu i jest jego integralną częścią. |
Deklaracje PPK | dokumenty składane przez Osoby zatrudnione w celu realizacji obowiązku wynikającego z Ustawy o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 2215). |
Formularz Rejestracji | formularz dostępny pod adresem www.myppk.pl, którego wypełnienie jest konieczne w celu utworzenia Konta Klienta w Portalu. |
Hasło | ciąg znaków zabezpieczający dostęp do Konta na Portalu. |
Klient | podmiot zatrudniający zdefiniowany w art. 2 ust 1 pkt 21 Ustawy, który zawiera z Operatorem Umowę Konta na Portalu. |
Konto Klienta (Konto) | wydzielona przestrzeń na Portalu, określona unikalnym Loginem i zabezpieczona Hasłem, do którego wyłączny dostęp posiada Klient lub upoważniona przez niego osoba, w szczególności Użytkownik – Administrator – HR. |
Konto Osoby zatrudnionej | wydzielona przestrzeń na Portalu, określona unikalnym Loginem i zabezpieczona Hasłem, do którego dostęp posiada Osoba zatrudniona. |
Login | adres e-mail Użytkownika, wykorzystywany wraz z Hasłem do autoryzacji dostępu do Konta na Portalu. |
Operator Portalu myppk.pl (Operator) | PROPEOPLE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie przy ul. Aleja Komisji Edukacji Narodowej 36 lok. 112B, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000790635, numer NIP 9512485962, numer REGON 383635581, adres poczty elektronicznej: [email protected], adres strony www: www.myppk.pl. |
Opłata | wynagrodzenie Operatora za świadczone za pośrednictwem Portalu usługi, należne od Klienta, wysokość opłat określa Załącznik nr 1 do Regulaminu. |
Osoba upoważniona | osoba upoważniona przez Klienta do wypełnienia Formularza Rejestracji oraz złożenia oświadczenia o akceptacji Regulaminu. |
Osoba zatrudniona | podmiot zdefiniowany w art. 2 ust. 1 pkt 18 Ustawy, który wykorzystując Login i Hasło nadany przez Operatora, uzyskuje dostęp do Konta Osoby zatrudnionej i korzysta z Konta w celu wypełnienia Deklaracji PPK. |
Partner (Partner) | podmiot współpracujący z Operatorem. |
Polityka Bezpieczeństwa | dokument określający zasady bezpieczeństwa stosowane na Portalu, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl. |
Polityka Prywatności | dokument określający zasady przetwarzania danych osobowych w ramach Portalu, dostępny na Portalu pod adresem www.myppk.pl. |
Portal myppk.pl (Portal) | platforma internetowa działająca pod adresem www.myppk.pl, umożliwiająca korzystanie z usług oferowanych i świadczonych drogą elektroniczną, zgodnie z Regulaminem, w szczególności zbieranie, przechowywanie i archiwizację Deklaracji PPK. |
Regulamin | oznacza niniejszy dokument określający zasady, zakres i warunki świadczenia usług w ramach Portalu myppk.pl. |
Tryb dostępu | Portal ma dwa tryby dostępu: tryb Administratora HR oraz tryb Osoby zatrudnionej. Tryb Osoby zatrudnionej pozwala na dostęp tylko do danych Osoby zatrudnionej, a tryb Administratora HR pozwala na dostęp do wszystkich danych Klienta. |
Umowa Konta na Portalu myppk.pl (Umowa) | umowa o świadczenie usług w ramach Portalu zawierana pomiędzy Klientem a Operatorem. |
Usługa „PPK – mój pierwszy raz” | usługa świadczona w ramach Portalu, polegająca na udostępnianiu funkcjonalności określonych w § 3 Regulaminu do czasu wygenerowania pierwszej listy uczestników PPK przez Klienta i wysłania ich do instytucji finansowej. |
Usługa „PPK –Kontynuacja” | usługa świadczona w ramach Portalu, polegająca na udostępnianiu funkcjonalności określonych w § 3 Regulaminu świadczona po wygenerowaniu kolejnej i następnych list uczestników PPK przez Klienta. |
Usługi HR | usługi doradcze w obszarze PPK świadczone przez Operatora na rzecz Klienta na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Operatorem a Klientem, szczegółowo opisane w zakładce „Usługi” na Portalu. |
Usługi IT | usługi programistyczne związane z wdrożeniem PPK świadczone przez Operatora na rzecz Klienta na podstawie odrębnej umowy zawartej pomiędzy Operatorem a Klientem, szczegółowo opisane w zakładce „Usługi” na Portalu. |
Ustawa | Ustawa o pracowniczych planach kapitałowych z dnia 4 października 2018 r. (Dz.U. 2018 poz. 2215). |
Użytkownik Portalu (Użytkownik) | Osoba upoważniona, Administrator HR lub Osoba zatrudniona. |
Zamówienie | oznacza zamówienie podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentacji Klienta, złożone Operatorowi przez Klienta i wiążące dla Stron, zamówienie powinno być zgodne ze wzorem formularza zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2. |
Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 14.10.2019 r.